قیمت فروش حنا کیسه ای اعلاء

حنا کیسه ای اعلاء یکی از رایج ترین و پرطرفدار ترین رنگ های طبیعی می باشند که توانسته اند محبوبیت خود را بین تمام مردم کشور ها حفظ کنند که این امر باعث می شود فروش حنا ها زیاد شود. حنا ها بیشتر به دو صورت صنعتی و سنتی با مناسب ترین قیمت ها به کشور های داخلی و خارجی ایران صادر می کنند و سعی دارند بهترین حنا را به مشتریان خود بفروشند و رضایت کامل آنها را جلب کنند.

قیمت فروش حنا کیسه ای اعلاء

دسته بندی انواع حنا کیسه ای

دسته بندی انواع حنا کیسه ای حنا نوعی گیاه می باشد که درخت کوچک و برگ های سبز و گل هایی به رنگ سفید یا زرد می باشد که بوی بسیار عالی را دارند. حناها‌ یکی از پرطرفدارترین و پرخاصیت ترین گیاهان می باشند که از زمان های دیرینه مورد استفاده مردم قرار می‌گرفت و از این نوع گیاه بیشتر در حنابندان ها استفاده می کردند که یک گیاه بسیار مقوی به حساب می‌آید.

برگ های حنا دارای ماده ای رنگی بوده که از آنها استفاده های زیادی می کند. گیاه های حنا بیشتر در آب و هوای خشک و گرم رشد بسیار بالایی دارد این نوع گیاه در کشور ایران در منطقه های کرمانشاه و هرمزگان کاشته می شوند. امروزه حنا ها توانسته محبوبیت خود را بین تمام بازارهای داخلی و خارجی ایران حفظ کنند. برخی از ترکیبات در حنا مانند: کومارین، فلاوونوئید ها هستند.

در برخی از کشورها مانند: هندوستان، ایران، پاکستان برای رنگ کردن موهای خود از آنها استفاده می‌کنند که برای سلامت موی سر بسیار موثر می باشد و باعث رشد سریع مو و از بین برنده شوره ها می باشد . حنا در انواع های گوناگونی می باشد مانند: حنای هندی،حنای سبز،حنای سفید می باشد که هرکدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. چند مورد از خواص حنا عبارتند از:

  1. باعث جوانسازی پوست سر می شود
  2. باعث تقویت موی سر می شود
  3. درمان بسیار موثر برای شپش موی سر است
  4. حنا برای ناخن موثر می باشد

توزیع حنا کیسه ای اعلاء صادراتی

توزیع حنا کیسه ای اعلاء صادراتی توزیع و صادرات حنای کیسه ای توسط کارخانه های بزرگ ایران با رعایت کامل نکات بهداشتی و کاملاً استاندارد به سایر کشورها عرضه داده می شود. هر چقدر حناها ارگانیک تر باشند قیمت آنها هم همان قدر بالا می‌رود و برای اینکه از بالا رفتن هزینه آنها جلوگیری کنیم می توانیم آنها را به صورت مستقیم و به طور عمده با مناسب ترین قیمت خریداری کنیم.

قیمت حنا صادراتی بسیار مناسب می باشد زیرا صادرات حنا ها به صورت فله ای انجام می شود و برای همین قیمت این نوع محصولات ارزان تر به حساب می آید و مشتریان راحت می توانند خریداری کنند.