قیمت فروش حنا 500 گرمی

قیمت فروش حنا 500 گرمی در بازار پخش محصول کمی متفاوت به نظر می‌رسد. دلیل این تفاوت می‌تواند نوع حنا, کیفیت آن و طرز بسته بندی مناسب باشد. حنا به خاطر داشتن خواص فراوان برای پوست و مو در بین مردم ایران از قدیم استفاده می شده؛ و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می رسیده؛ قیمت فروش در این مجموعه نسبت به سایر برندها پایین‌تر بوده ولی کیفیت خودش را حفظ کرده و در رتبه بالایی از لحاظ کیفی قرار دارد.

قیمت فروش حنا 500 گرمی

آشنایی با خواص معجزه آسا حنا

آشنایی با خواص معجزه آسا حنا حنا از زمان های گذشته تاکنون موارد مصرف زیادی داشته؛ و در طب سنتی استفاده از حنا علاوه بر جنبه آرایشی و زیبایی از لحاظ دارویی نیز بسیار حائز اهمیت بوده است. حنا دارای خواص معجزه‌آسایی است که می‌تواند به سلامتی بدن کمک شایانی کند در ادامه مبحث ما شما را با چند مورد از خواص حنا آشنا می کنیم.

  • حنا کاهش دهنده تب: از زمان‌های قدیم تا به امروز استفاده از حنا برای کاهش تب در افراد در بیماری‌های مختلف کاربرد زیادی داشته به عنوان مثال حنا را با عرق کاسنی و شاتره مخلوط می کردند و روی پیشانی فرد بیمار قرار می‌دادند تا تب او را پایین بیاورند.
  • حنا دوست پوست و مو: حنا به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان های قوی که دارد. علاوه بر جنبه کار آرایشی و بهداشتی می‌تواند؛ به رشد پیاز مو کمک کرده و همچنین به پوست در شادابی و زیبایی کمک کند. پوست هایی که دچار اگزما و یا آفتاب سوختگی شده اند با قرار دادن حنا روی آن سریع التیام پیدا می‌کنند دلیل این امر داشتن آنتی اکسیدان های قوی و حالت خنک کنندگی حنا می باشد.
  • حنا درمان کننده ناراحتی های گوارشی: با توجه خواص بی نظیری که حنا برای بدن دارد در طب قدیم به روش‌های ویژه و تخصصی حنا را با مواد خاصی مخلوط کرده و به صورت خوردنی به فرد بیمار می دادند این در درمان بیماریها گوارشی و اسهال‌خونی کاربردی اساسی داشته است.

عرضه کنندگان انواع حنا 500 گرمی

عرضه کنندگان انواع حنا 500 گرمی شرکت ما تأمین کننده انواع حنا نیم کیلویی در بین متقاضیان است و با توجه به توان بسیار بالایی که دارد جز عرضه کنندگان این محصول در بازارهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود حنا بسته بندی شده در مجموعه تولیدی ما باعث پرفروش شدن این محصول در بازارهای مختلف شده است.

شرکت های خارجی زیادی هستند که با توجه به کیفیت محصولات تولیدی شرکت خواستار عقد قراردادهای صادراتی برای این محصول هستند استفاده از کادر مجرب و مشاورین زبده خیال شما را از خرید عمده این محصول و تامین آن در بازارهای داخلی و همچنین جهت صادرات به دیگر کشورها راحت می کند.