قیمت وسمه طبیعی در بازار

قیمت وسمه طبیعی در بازار بسیار متفاوت است، چرا که این گیاه بیشتر از خارج وارد بازارهای ما می‌گردد. وسمه یک نوع گیاه است که هم خاصیت آرایشی و هم خاصیت درمانی دارد.

بیشتر مردم از وسمه به عنوان یک رنگ مو و یا ابرو استفاده می‌نمایند. وسمه طبیعی را می‌توان با حنا که آن هم یک رنگ موی طبیعی است ترکیب کرد و یک رنگ موی بسیار خوش رنگ و زیبا به دست آورد.

وسمه در خارج از ایران پرورش داده می‌شود ولی در ایران به صورت یک گیاه خود رو در بعضی از استان‌ها رشد می‌کند. افراد زیادی این وسمه طبیعی را برداشت می‌کنند و آماده مصرف به بازار روانه می‌کنند.

 

قیمت وسمه طبیعی در بازار

تفاوت انواع وسمه طبیعی

وسمه در استان های محدودی در ایران رشد می‌کند. انواع وسمه در استان‌های مختلف متفاوت است، هر چند که انواع وسمه طبیعی معمولا شببه به هم هستند ولی در بعضی موارد تفاوت‌های مختصری با هم دارند.

 

وسمه های خارجی برای رنگ کردن موها باید مدت زمان طولانی روی سر بماند، ولی وسمه‌های ایرانی برای رنگ کردن موها به زمان کوتاه‌تری احتیاج دارند. وسمه برای موهایی که سفیدی زیاد دارد بیشتر استفاده می‌شود چون وسمه مو را مشکی کرده وسفیدی‌های مو را می‌پوشاند.

 

وسمه چون طبع گرمی دارد برای استفاده باید خیلی مراقب بود که به سر انسان آسیب نرساند. هر چند که رنگ کردن مو با وسمه برای رشد مو و ابرو بسیار مفید است ولی اگه وسمه به مدت طولانی و یا مقدار زیاد مصرف شود باعث ریزش مو و ابرو می‌شود و به پوست سر آسیب می‌رساند.

 

بیشتر بخوانید: وسمه

 

تفاوت انواع وسمه طبیعی

فروش انواع وسمه طبیعی

فروش وسمه هم به صورت فله‌ای و هم به صورت بسته‌بندی‌های متفاوت انجام می‌پذیرد. هر شرکتی معمولا بسته‌بندی متفاوتی با دیگر شرکت‌ها دارد. قیمت وسمه طبیعی معمولا به اندازه و کیفیت آن بستگی دارد، یعنی اگر یک وسمه با کیفیت بالا خریداری شود معمولا قیمت آن نسبت به همان مقدار وسمه که کیفیت کمتری دارد بیشتر است.

 

فروش انواع وسمه طبیعی در نمایندگی شرکت های تولیدکننده وسمه، بسیار به‌صرفه است. چرا که با خرید از این مراکز هم محصول با کیفیت و هم محصول ارزان‌تر را می‌توان خریداری کرد. همچنین می‌توان وسمه را از طریق اینترنتی نیز خریداری کرد، لذا بیشتر شرکت‌های تولیدکننده وسمه معمولا محصولات خود را از این طریق به خریداران عرضه می‌نمایند.

وسمه در مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین مراکز فروش داروهای گیاهی عرضه می‌گردد و کسانی که دسترسی به خرید اینترنتی ندارند می‌توانند با مراجعه به مرکز حنازیبا وسمه مورد نیاز را برای خود خریداری کنند.

 

فروش انواع وسمه طبیعی