محل فروش انواع وسمه همدان

وسمه جزو خانواده گیاه شب بو می‌باشد. این گیاه، شبیه به گیاه حنا است. همچنین دارای خواص درمانی و حتی آرایشی بسیار زیادی است. وسمه غالبا برای تولید رنگ مو استفاده می‌شود. گل های این گیاه زرد رنگ است و میوه ی آن به رنگ سیاه و ریشه آن هم به صورت عمودی و ضخیم می‌باشد.

 

گیاه وسمه همدان، بسیار معروف است. همچنین دارای کیفیت بی نظیری می‌باشد. جهت خرید وسمه اصل می‌توانید به سایت شرکت ما مراجعه نمایید و این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب خریداری نمایید. قیمت این گیاه به طور دقیق قابل تعیین نیست، زیرا دارای نوسان قیمت است.

 

محل فروش انواع وسمه همدان

دانستنی هایی درباره وسمه همدان

آشنایی با خواص درمانی وسمه همدان:

  1. ماساژ دادن سر با وسمه و ترکیب روغن کنجد برای تقویت و بلند شدن مو بسیار مناسب است.
  2. برای رفع بواسیر از روغن وسمه به محل مورد نظر می توانید بمالید.
  3. از بخور وسمه برای بر طرف کردن سرماخوردگی استفاده می‌گردد.
  4. برای کاهش تب ناشی از بیماری مخملک، می‌توان از دمکرده ریشه وسمه استفاده کرد.
  5. برای درمان بیماری هایی نظیر سرخک، تیروئید و آنفلوانزا می‌توان از دمکرده ریشه وسمه استفاده کرد.
  6. برای تقویت کردن ابروها نیز از وسمه استفاده می‌شود.

 

طبع وسمه:

وسمه دارای طبع گرم و خشک است.

 

مضرات گیاه وسمه:

  • مصرف بیش از حد گیاه وسمه برای سلامتی مغز بسیار مضر است.
  • هیچ گاه برای دندان درد از گیاه وسمه استفاده نکنید، زیرا سبب سست شدن ریشه دندان می‌گردد.

 

مناسب ترین زمان برای برداشت وسمه:

اصولا رشد وسمه تا تیر ماه به صورت خیلی کند صورت می‌پذیرد اما پس از تیر ماه سرعت رشد خوبی دارد. غالبا برگ های گیاه وسمه در سال، ۴-۵ بار هنگامی که به قدر کافی ضخیم و براق و چرب باشد، قابل برداشت است. همچنین بعد از برداشت گیاه، از خمیر برگ های این گیاه، وسمه حاصل می‌شود.

 

نحوه تکثیر گیاه وسمه:

معمولا تکثیر گیاه وسمه، از طریق کاشت بذر آن در فصل بهار انجام می‌شود. باید بذر این گیاه را در فواصل ۲۵-۳۰ سانتیمتر از همدیگر کاشته شود.

دانستنی هایی درباره وسمه همدان

 

خرید وسمه همدان اصل

 

گیاه وسمه جزو گیاهانی است که به صورت خودرو رشد می‌کند و باید برای برداشت آن تا دو سالگی گیاه صبر کنیم. این گیاه در استان مازندارن، همدان، کرمانشاه و … به صورت کاملا خودرو رشد می‌کند و بزرگ می‌شود. زادگاه اصلی پرورش این گیاه کشور چین است.

 

در ترکیب اکثر رنگ موهای گیاهی، از ترکیب وسمه استفاده می‌شود و خواص بسیار زیادی جهت حفظ سلامتی مو دارد. استفاده از این گیاه در طب سنتی هم بسیار تاکید شده است ولی فقط سعی کنید از نوع مرغوب آن خریداری کنید. جهت خرید وسمه همدان می‌توانید به سایت شرکت ما مراجعه نمایید. به طور کلی خرید و فروش وسمه با استقبال خوبی همراه است زیرا مردم امروزه با ویژگی های این گیاه آشنایی دارند.برای کسب اطلاع از انواع وسمه کلیک کنیذ.

 

خرید وسمه همدان اصل