مراکز فروش حنا هندی عمده

مراکز فروش حنا هندی بهترین محصولات خود را به دو صورت کلی و جزئی به مصرف کنندگان عرضه می کند. همچنین از بهترین مواد برای ساخت این محصول به کار می گیرند تا محصولی با کیفیت و با مرغوبیت بسیار عالی، خدمت مشتریان و خریداران محترم ارائه کنند. جلب رضایت مصرف کنندگان از نکات بسیار مهم، برای این مراکز فروش است. قیمت خرید این محصول قیمت درب کارخانه است و سود کمی از فروش حنا هندی عمده به دست می آید.

مراکز فروش حنا هندی عمده

بررسی ترکیبات شیمیایی حنا هندی عمده

بررسی ترکیبات شیمیایی حنا هندی عمده حنا از گذشته های دور یک محلول دارویی، با خواص درمانی بسیار زیادی بوده است و پزشکان طب سنتی استفاده از حنا را بخاطر خاصیت درمانی بالایی که دارد، برای برخی از بیماری های پوستی پیشنهاد می کنند. حنا به صورت یک درختچه در جنوب آسیا، قاره آفریقا و قسمت هایی از استرالیا رشد می کند. خریداران محترم باید اطلاعات کافی راجب ترکیبات شیمیایی حنا داشته باشند. پودر یا برگ حنا ماده ای است که برای رنگ کردن پارچه موو و تقویت ریشه مو، برای طرح های خالکوبی و… استفاده می شود. در قدیم کشور هایی مثل هند، ایران، مصر، عراق، عربستان و… به دلیل خاصیت زیبایی حنا و ضد حساسیت بودن آن، خواستار این محصول بودند. ترکیبات برگ حنا هندی عبارت است از: صمغ، تانن، لاوسون، کوئینون، فلاونوئید، گلیکوزید، پنتوزان، کومارین، کینویید، گلیکوزیدهای فنلی متغیر، گلوکوزید بتاسیتوسترول، فلاونوییدهایی نظیر مشتق و لوتئولین، هیدروکسی نفتوکینون و چربی. هم چنین در حنا هندی، ترکیبات دیگری چون اسید گالیک، آلکالویید، لاک سانتون، آکاستین گلیکوزید نیز وجود دارند. ترکیبات حنا هندی باعث درمان سردرد، سرفه، روماتیسم، کم خونی و… می شود. برخی از کاربرد های درمانی این محصول عبارت اند از: درمان عفونت های قارچی، اگزما و از بین بردن پوسته و شوره های سر و سنگ کلیه، طحال به کار می رود. این محصول مصرف خوراکی ندارد.

استفاده از حنا هندی سیاه در دوره بارداری به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

توزیع مستقیم حنا هندی عمده

توزیع مستقیم حنا هندی عمده توزیع حنا هندی از همین سایت صورت می گیرد. فروشندگان حنا هندی، محصولات خود را با قیمتی مناسب عرضه می کنند. به دلیل کیفیت بسیار بالا، این محصول به کشور های همسایه نیز صادر می شود. خریداران و مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطر کامل، این محصول را از همین سایت سفارش دهند و امکان خرید راحت تر را برای خود فراهم کنند. خریدارانی که حنا هندی را از این سایت خریداری می کنند، بهتر است بدانند که این محصول دارای مجوز از سازمان ملی بهداشت می باشد در نتیجه هیچ آسیب یل حساسیتی به پوست یا بافت مو وارد نمی کند. توزیع حنا هندی عمده در این مراکز زیر نظر یک واحد معتبر به شکل مستقیم انجام می شود.