مراکز فروش پودر حنا ناب

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز فروش پودر حنا ناب است که از گذشته در زمینه توزیع و پخش انواع حنای درجه یک مشغول فعالیت به مردم بوده است و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند شما مشتریان عزیز جهت خرید می توانید سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

مراکز فروش پودر حنا ناب

پودر حنا ناب چه مزیت هایی دارد؟

پودر حنا ناب چه مزیت هایی دارد؟

حنا، یکی از محصولات مهم تولید شده در شهر یزد می باشد. در واقع شهرستان یزد خاستگاه تولید حنا از دوران قدیم می باشد و البته خیلی از مردم این گیاه را جزو سوغاتی های شهر یزد می دانند. به سبب داشتن خواص بی نظیر این گیاه بسیار معروف شده است.

برخی از خواص بی نظیر حنا به شرح زیر می باشد:

  1. حنای یزد جزو یک ماده تقویت کننده عالی برای تقویت موی سر می باشد و استفاده از آن در نسل های قبلی هم بسیار مرسوم بوده است، همچنین از جهت تغییر رنگ و همچنین افزایش شادابی مو بسیار استفاده می ‌شود.
  2. گیاه حنا جهت برطرف کردن بوی بد عرق بدن و پا بسیار تاثیر گذار می ‌باشد و می ‌تواند یکی از مهمترین دغدغه‌ های افراد را رفع نماید. به همین سبب خیلی از متخصصان طب سنتی این گیاه را به عنوان یک گیاه خوشبو کننده به بیماران خود معرفی می کنند.
  3. برای کسانی که غالباً دچار سردرد هستند، حنای یزد می‌ تواند به صورت معجزه آسای در جهت تسکین درد شان کمک کننده باشد. این افراد می ‌توانند از حنا به شکل ضماد بر روی سر خود بمالند تا بتواند نتایج تاثیر گذار آن را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن حس کنند.
  4. استفاده از حنا در راستای کم کردن انواع دردهای مفصلی و همچنین دردهای روماتیسمی بسیار مفید می باشد در حقیقت جهت آرام کردن درد مفاصل و اعصاب، پزشکان به افراد استفاده از حنا را توصیه می کنند

تولید عمده پودر حنا ناب

تولید عمده پودر حنا ناب

چنانچه حنا ارگانیک به صورت عمده از تولید کنندگان خریداری شود مسلما قیمت آن برایتان مقرون به صرفه خواهد شد، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که این محصول را به صورت عمده از مراکز توزیع عمده خریداری کنید. برخی از مشخصات انواع حنا اصل:

  • بسته بندی حنا دارای تاریخ تولید و انقضا باشد.
  • رنگ حنا مهم است، مثلا حنای ایرانی رنگی قرمز دارد و حنای هندی رنگی قرمز قهوه ای دارد.
  • قبل از استفاده حنا را الک کنید، در صورتی که حنای اصل نباشد به تعداد دفعات بیشتری برای الک کردن نیاز است.

تولید عمده و فروش حنا خالص برای بازرگانان داخل کشور و حتی خارج کشور به عنوان منبع درآمد سودآور بسیار خوبی می باشد زیرا تجارت آن بدون واسطه از انجام می گردد، به طور کلی تولید عمده پودر حنا ناب مورد استقبال مردم قرار گرفته است.