مراکز پخش وسمه گیاهی درجه یک

وسمه گیاهی دو ساله است که از برگهای آن ماده آبی به نام سیر گرفته می شود. برگهای این گیاه به صورت قوسی و به صورت گروهی است. سطح زیرین برگها نازک و سفید می شود و یک برگ ضخیم و گوشتی تشکیل می دهد . گیاه وسمه خواص بی نظیری برای رشد و تقویت مو دارد از طرف دیگر گیاه وسمه یکی از گیاهان دارویی است که باعث تقویت و رشد مو می شود. برای خرید این محصول می توانید به مراکز پخش وسمه گیاهی درجه یک مراجعه فرمایید.

مراکز پخش وسمه گیاهی درجه یک

وسمه گیاهی چه رنگی است؟

وسمه گیاهی چه رنگی است؟ وسمه دارای گلهای زرد رنگ، میوه هایی کوتاه و سیاه، ریشه ها قائم و کمی ضخیم است. این گیاه بومی چین است و در سایر مناطق جهان رایج است. برخی از گونه ها در ایران پرورش داده می شوند و باغچه ای از این گیاه را می توان در باختران مشاهده کرد. گونه های دیگر در مازندران در شمال ایران، در امتداد رودخانه های ریگزار، روی پل زنگوله و دامنه های البرز گسترش یافته اند. این گیاه نور را دوست دارد.

ازدیاد معمولاً با کاشت بذر در فواصل 25-30 سانتی متری در بهار انجام می شود که رشد آن تا جولای بسیار کند است اما از آن پس سریع است. وقتی برگها به اندازه کافی ضخیم، براق و روغنی باشند، سالی 4 تا 5 بار برداشت می شود و از گوشت برگ بدست می آید. در کتاب های پزشکی سنتی، وسمه گرم و خشک در نظر گرفته شده است، در حالی که پزشکان چینی آن را به صورت سرد و سرد درمان می کنند و از آن برای کاهش تب استفاده می کنند.

از پودر این گیاه می توان به عنوان رنگ موی طبیعی برای موهای سفید استفاده کرد. از آنجا که طبیعی است، باعث تقویت مو و همچنین صدمه ای به مو نمی زند. همچنین استفاده از وسمه در دوران بارداری بی خطر است. در گذشته از این گیاه برای رنگ آمیزی و تقویت ابرو استفاده می شد. از پودر وسمه در شروع آب مروارید نیز برای جلوگیری از آب مروارید استفاده می شود. گیاه وسمه خواص بی نظیری برای رشد و تقویت مو دارد.پودر وسمه را تهیه کنید که فاقد هرگونه روغن اساسی و مواد افزودنی شیمیایی است و دارای خاصیت تیرگی، تقویت و لیفت مو و ابرو است.

توزیع کننده عمده وسمه گیاهی درجه یک

توزیع کننده عمده وسمه گیاهی درجه یک مجموعه ما که یکی از مراکز توزیع کننده وسمه گیاهی درجه یک به صورت عمده می باشد این محصول پرکاربرد را با بسته بندی متنوع در جعبه های مخصوص به سراسر کشور توزیع می کند و با توجه به خاصیت های آن و داشتن قیمتی مناسب و مقرون به صرفه توانسته جای خود را در بازارهای داخلی و خارجی نیز باز کند و بیشتر کشورها هم از این محصول استفاده کنند و این محصول از سوی ما به کشورهای دیگر با قیمت منطقی صادر می شود که می توانید جهت اطلاعات بیشتر درباره نحوه صادرات این محصول به سایت رسمی شرکت مراجعه فرمایید.