مرکز بازرگانی حنا گیاهی مشکی

گیاه حنا یکی از گیاهان با خواص بسیار برای پوست و مو است. معمولاً این گیاه در نقاط گرمسیر رشد می کند .حنا در ایران در منطقه هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان به وفور یافت می شود .بهترین نوع حنا در ایران در نرماشیر کرمان است. البته حنا گیاهی مشکی از انواع حنا هایی می باشد که از کشور هند معمولاً وارد ایران می شود و برای رنگ کردن موی سر از آن استفاده می کنند.

مرکز بازرگانی حنا گیاهی مشکی

حنا چه فوایدی برای پوست دارد؟

حنا چه فوایدی برای پوست دارد؟

حنا گیاهی است که به صورت بوته ای در نقاط مختلف می روید. حنا در آب و هوا و اقلیم هوایی گرم و خشک می روید. حنا برای پوست بسیار مفید است . بخصوص اگر این گیاه را با برخی از مواد مخلوط نمایید.

حنا همراه با عسل یا سدر و بابونه ویا همراه با قهوه بسیار جهت پوست مناسب است .حنا برای پوست و مو بسیار مفید و موثر است و جزو درمانگر های پوست و مو به شمار می آید .حنا را در کیسه های کرباسی نگهداری می کنند و یکی از عوامل مهم برای این کار این است .که جریان هوا در این کیسه ها به راحتی انجام می‌گیرد و رطوبت داخل پودر را جذب می نماید.

پودر حنا از ریزش مو جلوگیری کرده و برای پوست بسیار مفید است . استفاده از حنا منجر به ضخامت مو شده و ضد شوره است. همچنین باعث ضخامت پوست می گردد و بسیاری از بیماری های پوست همچون لک و کک و مک و جوش های پوستی را از میان بر می دارد.

حنا خالص و حنای پودر شده بیشترین کیفیت را در میان انواع حناها دارند و حنا پودر شده از برگ حنا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.آنچه مسلم است این است که هیچ گیاهی نمی تواند جایگزین انواع داروها شیمیایی گردد. اما خبر خوش برای علاقمندان به استفاده از این گیاه آنکه حنا میتواند بسیاری از بیماری های پوستی را درمان نماید. و یا آنکه از بروز بسیاری از بیماری های پوست و مو جلوگیری نماید.حنا گیاهی بسیار پرطرفدار و پر متقاضی است.

قیمت باورنکردنی حنا گیاهی مشکی

قیمت باورنکردنی حنا گیاهی مشکی

حنای گیاهی نسبت به رنگهای شیمیایی دارای قیمت مناسب تر است. همچنین به دلیل نداشتن مواد شیمیایی در خود باعث می شود تا افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند .زیرا مواد شیمیایی به مرور زمان باعث بیماری هایی در فرد می‌شود .همچنین حنای مشکی برای رنگ کردن مو به کار برده می شود. زمانی که موهای خود را با این حنا رنگ می کنید علاوه بر اینکه موی سفید و خاکستری شما را می پوشاند، باعث تقویت شدن مو و ضخیم شدن تارهای مو میشود.