مرکز صادرات حنای ایرانی

حنای ایرانی گیاه گلداری است و از دیرباز از آن برای گرفتن رنگ و در بیشتر موارد برای رنگ کردن پوست و مو به کار برده می شود. روغن حنا نیز برای درمان گسترده ای از بیماری ها از جمله بیماری های عصبی، سردرد و اختلالات پوستی پرکاربرد است و عمدتا خرید آن نیز به همین دلیل انجام می شود. حنای ایرانی صادراتی به دو صورت جزئی و عمده خریداری می شود.

مرکز صادرات حنای ایرانی

همه چیز درباره حنا ایرانی

همه چیز درباره حنا ایرانی حنای ایرانی گیاهی است که به صورت درختچه و یا درختی با برگ های سبز رنگ است که از آن به شکل های گوناگونی از جمله، رنگ و پماد که از ترکیب شدن ساقه و برگ های سبز این گیاه به دست می آید و عنصر با ارزشی در طب سنتی به شمار می رود.

حنا دارای فواید بسیار زیاد دیگری نیز می باشد که عبارتند از:

  • سلامتی و تقویت مو: حنا به بسته شدن کوتیکول مو شده و از موخوره مو جلوگیری می کند و باعث جلوگیری از شوره سر و موها می شود.
  • تقویت ناخن ها: حفاظت از ناخن با حنا گزینه مناسبی است و مالیدن ناخن با پماد حنا به صورت مستقیم بر روی ناخن ها قادر است دردها و عفونت های آن را از بین ببرد.
  • تب بر: حنا در پایین آوردن تب بسیار موثر است، کاهش دمای بدن مهم است و حنا باعث خنک کردن و تعریق بدن می شود.
  • درمان زخم ها: یکی دیگر از مهمترین خواصی که حنا دارد از پوست در برابر عفونت و التهابات محافظت می کند و از آن برای درمان سوختگی و زخم ها استفاده می شود و به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و خاصیت خنک کنندگی دارد و گرمای پوست را از بین می برد.

در بیشتر موارد حنا ها سالم و بی خطر هستند اما در بعضی موارد حنای سیاه حساسیت زا باشد و باعث بروز جوش های پوستی و ناراحتی های داخلی در بدن شود.

آشنایی با فروشندگان حنای ایرانی

آشنایی با فروشندگان حنای ایرانی حنا پودری ایرانی از جمله محصولاتی است که بسیار مورد تقاضا قرار می گیرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، تولید این محصول در کشور ایران و از طریق کاشت گیاه حنا انجام می شود و سالانه مقدار زیادی از آن تولید می شود و به صورت حنا بسته بندی وارد بازارهای مختلف در سراسر دنیا می شود .

اگر قصد خرید این حنا را با کیفیت عالی و خالص دارید می توانید به آدرس فروشگاه اینترنتی ما در این سایت مراجعه کنید و از قیمت و بسته بندی محصول اطلاع کسب کرده و اقدام به خریدی آسان و راحت نمایید.