نمایندگی تولید حنا سنتی باکیفیت

محصولات حنا سنتی باکیفیت به دلیل تولیدات انبوهی که در سطح کشور دارند، خرید عمده آنها به سادگی انجام می شود. خرید عمده حنا سنتی در بسیاری از فروشگاه ها آنلاین و حضوری امکان پذیر است. تولیدات انبوه حنا در برخی کشورها باعث صادرات فراوان آن شده است و سود زیادی را برای کشورهای تولیدکننده خواهد داشت. هرچند صادر کنندگان حنا از سود خود اطلاعات دقیق نمی دهند. حنا بسته بندی در مدل های مختلفی وجود دارد. انواع حنا سنتی در این مجموعه وجود دارد.

نمایندگی تولید حنا سنتی باکیفیت

مشخصات مرغوب ترین نوع حنا

مشخصات مرغوب ترین نوع حنا همانطور که می‌ دانید امروزه در بیشتر شهر ها از جمله شهر های جنوبی کشور انواع طرح ها و نقش های زیبا و خاص را بر روی دست ها یا پا ها با استفاده از حنا های هندی طراحی می کنند. این نوع حنا ها یکی از مرغوب ترین انواع حنا های موجود در بازار هستند که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را متمایز کرده است.

از جمله بارز ترین انواع ویژگی های این نوع حنا ایجاد نکردن حساسیت بر روی پوست می باشد. این محصول به دلیل تهیه شدن از حنای اصل و ارگانیک هیچگونه حساسیتی از جمله خارش، سوزش، التهاب و لکه بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد و با خیال راحت می توان از آن استفاده کرد. ویژگی بارز دیگر این محصول مدت ماندگاری بالا می باشد. این حنا نسبت به حنا های دیگر مدت بیشتری بر روی پوست می ماند و ثبات آن بیشتر است و به هیچ عنوان بر روی پوست پخش نمی شود.

حنا سنتی اصل یکی از انواع حناهایی است که طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید آن هستند این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد به خارج از ایران ارسال می شود و در خارج از ایران جز محصولات با کیفیت به حساب می آید بسته بندی آن بسیار زیبا است و در مدل های مختلفی وجود دارد. این محصول جنبه ی دارویی دارد.

سفارش عمده حنا سنتی باکیفیت

سفارش عمده حنا سنتی باکیفیت فروشندگان معتبر حنا سنتی را به روش های گوناگونی به متقاضیان می فروشند که هر کدام از این روش ها نیز قیمتی متفاوت را به ارمغان می آورد، به طور کلی فروش حنا ساده با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به طور عمده و خرده انجام می‌ شود و فزوش عمده آن موجب کاهش قیمت حنا ها می شود. روش دیگری نیز برای فروش این نوع حنا ها وجود دارد که به آن ها فروش بدون واسطه می گویند، در روش فروش مستقیم و اینترنتی نیز هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه ها به حداقل می رسد و در نهایت قیمت حنا در بازار های کشور کاهش می یابد. پودر حنا خالص در این مجموعه وجود دارد