نمایندگی فروش پودر حنا به صورت فله ای

پودر حنا مرغوب در بازار خرید، فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. فروش بهترین نوع این محصول اغلب به روش کلی یا همان عمده انجام می شود که در روش کلی به دلیل فروش تعداد زیادی از این پودر حنا فله در مدت زمان بسیار کم، قیمت ها کاهش پیدا کرده و بسیاری از افراد این نوع روش عرضه را برای خرید محصول مورد نظر خود انتخاب می کنند.

نمایندگی فروش پودر حنا به صورت فله ای

راهنمای خرید انواع حنا سنتی

راهنمای خرید انواع حنا سنتی

حنا یکی از انواع گیاهان کشت شده در مناطقی با آب و هوای خشک و بسیار گرم و تابستان های طولانی می باشد که در این مناطق به خوبی رشد می کند. امروزه از حنا برای رنگ کاری مو، ناخن، پوست و غیره و تزیین پوست دست استفاده می شود که این از رایج ترین و مهم ترین کاربردهای آن می باشد. حنا کاری که به معنای تتو بر روی پوست می باشد و به مدت حدودا سه هفته بر روی پوست باقی می ماند از دیگر کاربردهای این نوع گیاه است. حنا از پودر شدن و آسیاب کردن برگ های این گیاه طی فرایندهای مختلف به دست می آید که برای استفاده آن را با مقداری آب مخلوط می کنند که پس از ترکیب با آن به رنگ قهوه ای و نسبتا قرمز رنگ تبدیل می شود.

حنا ها دارای انواع مختلفی از جهت: رنگ، نوع ترکیبات، طبیعی و مصنوعی بودن، خواص و فواید و غیره می باشند که از نمونه های آن می توان به پودر حنا خالص سبز، قهوه ای، مشکی، سفید یا بی رنگ و غیره معروف است اشاره کرد. حنا سبز در واقع همان مرغوب ترین و طبیعی ترین نوع این محصول محسوب می شود که به دلیل طبع بسیار گرمی که دارد برای درمان انواع بیماری ها مانند: دردهای عضلانی، تسکین درد مفاصل، کاهش سر درد و غیره به صورت فراوان استفاده می شود. از حنای مشکی و قهوه ای اغلب برای رنگ کردم مو ها و حنا کاری بر روی پوست استفاده می گردد.

مزایا خرید پودر حنا فله ای

مزایا خرید پودر حنا فله ای

قیمت انواع پودر حنا مرغوب و درجه یک پس از تکمیل فرایند های تولید آن در کارخانه و کارگاه های تولیدی، توسط افراد و صاحب نظران فعال در این حوزه با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و بررسی و ارزیابی این پارامترها مشخص و تعیین می شود. قیمت حنا باکیفیت با توجه به نوسانات موجود در بازار نسبت به زمان های قبل و سایر محصولات مشابه افزایش قابل توجهی داشته است. از موارد تاثیر گذار بر قیمت این حنا ارگانیک می توان به: میزان کیفیت و مرغوبیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، برند و مارک، وزن و اندازه، نوع بسته بندی، نوع کاربرد و مصرف و غیره اشاره کرد.