واکس مایع کفشی که با ریخته شدن بر روی دست یک دختر پوستش را سوراخ کرد

چگونه واکس مایع کفش از کفش های چرمی محافظت می کند؟

1. به کفش درخشندگی می بخشد
از جلای کفش چرمی چه انتظاری داریم؟ در زندگی امروزی، کفش‌ها جزء ضروری زندگی انسان هستند، زیرا ظاهر آن‌ها را بهبود می‌بخشد و وقتی در مورد کفش‌های رسمی یا کفش‌های چرمی لاک صحبت می‌کنیم، پولیش کردن، واکس زدن یا حالت دادن به کفش ضروری است.

براق کننده کفش نه تنها به کفش درخشندگی می دهد بلکه به پارچه ها نفوذ کرده و به ترمیم داخلی آنها کمک می کند. با این حال، انتخاب محصول مناسب برای این امر بسیار مهم است.

یک فرآیند گام به گام وجود دارد که همیشه باید برای جلا دادن کفش های خود دنبال کنید که در این مقاله زیر به آن اشاره کردم.

2. علائم را از کفش پاک می کند: از آنجایی که من از کفش های چرمی نیز استفاده می کنم، بنابراین می توانم این وضعیت را درک کنم. این عمدتا در مورد هر ماده چرمی اتفاق می افتد، اما برای مواد چرم جیر یک فاجعه است.

وقتی روز به پایان می رسد، ما معمولا کفش ها را به گوشه ای پرت می کنیم و روز بعد دوباره آنها را می پوشیم. اما ممکن است در مراحل اولیه متوجه این علائم نشوید، اما پس از چند ماه بی احتیاطی، مطمئنا متوجه موضوع خواهید شد.

این علائم سفید به وضوح برای دیگران قابل مشاهده است و بسیار غیربهداشتی و همچنین غیرحرفه ای به نظر می رسند. این ممکن است به دلیل حمله قارچی باشد که عمدتاً توسط کفش های عرق کرده یا کثیف شما ایجاد می شود.

شما به راحتی می توانید این علائم سفید، زرد یا خاکستری را با کمک سرکه محصول خانگی پاک کنید. از سرکه با آب استفاده کنید و آن را با پارچه بمالید و سپس می توانید از یک نرم کننده خوب برای کمک به کفش برای یک سفر طولانی استفاده کنید.