پخش انواع حنا ساده

گیاه حنا از گذشته های دور تا به امروز در زمره گیاهان دارویی پرمصرف در جامعه بوده است. به طوری که در بسیاری از مراسم ها و جشن ها نیز استفاده از آن مرسوم است.از تمامی اجزای این گیاه پرخاصیت برای درمان استفاده می گردد. اما استفاده از برگ آن برای تقویت مو بیش تر مورد توجه است.حنا ساده و طبیعی، بدون افزودن مواد شیمیایی و مضر است و رنگ طبیعی خود را دارد.

پخش انواع حنا ساده

رویش مجدد مو به کمک حنا

رویش مجدد مو به کمک حنا همان طور که پیش تر ذکر کردیم،درگذشته از حنا سنتی برای تقویت مو استفاده می گردید. در این بخش به بررسی بیش تر خواص حنا برای مو می پردازیم. حنا با افزایش گردش خون پوست سر ، فولیکول ها و ریشه مو را بیش تر تغذیه می کند. که باعث کاهش ریزش مو و افزایش رشد مو می شود. حنا با مهار هورمون دی هیدروتستسترون (DHT)، به طور غیر مستقیم از ریزش مو جلوگیری می نماید.

این گیاه با افزایش استحکام مو، از شکنندگی مو و وز شدن مو جلوگیری می کند. به درمان موخوره کمک می کند و باعث تقویت موهای ضعیف می شود. استفاده از حنا به دریافت بهتر و بیش تر ویتامین ها و مواد مغذی کمک می کند. حنا با اتصال به کوتیکول های مو باعث ضخامت بیش تر تارهای مو می شودو باعث پرپشتی و حجیم تر شدن مو می گردد.

ترکیب حنا با مواد موثری هم چون تخم مرغ،روغن نارگیل،عسل و… سبب آبرسانی بیش تر مو می شود. از این روی به نرمی مو کمک می کند. حنا با میکروب ها و باکتری های پوست سر مبارزه می کند.ضد شوره سر است و به نرمی پوست می انجامد. خارش سر را تسکین می دهد.

حنا موهای آسب دیده را نرم و ابریشمی می کند.باعث درخشندگی و شفافیت مو می شود. حنا به متعادل تر کردن PH پوست سر کمک می کند و به همین دلیل از ریزش مو جلوگیری کرده و به رشد مجدد مو کمک می کند. برای رفع قرمزی حنا،می توان حنا را با گیاهان دارویی دیگر ترکیب کرد. این عمل،رنگ قرمز را خنثی کرده و خواص حنا را بیش تر می کند.

خرید مرغوب ترین انواع حنا ساده

خرید مرغوب ترین انواع حنا ساده خرید حنای مرغوب و با کیفیت به دلیل استفاده مستقیم آن بر روی پوست و مو بسیار مهم است. بسیاری از عرضه کنندگان از مواد شیمیایی مختلف برای به دست آوردن رنگ دلخواه و بیش تر ،استفاده می کنند.برای خرید مطمئن حنا ،به خرید از مراکز معتبر اقدام نمایید. مجموعه حنا زیبا با فروش و صادرات انواع حنا از جمله حنا سبز،پیشرو در جلب رضایت مشتریان می باشد. این مجموعه انواع حنا ساده را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب ،عرضه می نماید.