پخش عمده حنا بی رنگ

حناازگیاهانی است که فواید زیادی برای پوست ومودارد.امابرخی که رنگ قرمز حنا را نمی پسندند از حنا بی رنگ که باعث تغییر رنگ مو نمی شود استفاده می کنند.این خاصیت بی رنگ بودن حنا باعث فروش ورونق زیاد این محصول شده است.پخش عمده ی این محصول در نمایندگی ها و مراکز پخش محصولات سنتی در سراسر کشور با کیفیت های مختلف ودر بسته بندی های گوناگون ویا بصورت فله ای انجام می گیرد.برای خرید عمده حنا بی رنگ می توان به صورت حضوری به این نمایندگی ها مراجعه کرد ویابه صورت غیرحضوری یا آنلاین این محصول را سفارش داده ودرمحل موردنظر آن را تحویل گرفت.

پخش عمده حنا بی رنگ

مشخصات بهترین حنا بی رنگ

مشخصات بهترین حنا بی رنگ حنا بی رنگ مانند حنا معمولی باعث رنگ شدن پوست نمی شود چون ماده ی رنگی آن جدا شده است.با این وجود حنا بی رنگ دارای مقادیر زیاد ویتامین ها،آنتراکینون واسید کریسوفانیچسکی است. این محصول بیشتر برای تقویت موها استفاده می شود و دارای خاصیت ضد باکتری، جلوگیری از ریزش موی سر،درمان شوره سر،تقویت کننده ی پوست بدن و ناخن است. به شرطی که از حنای بی رنگ اصل و باکیفیت استفاده شود.

حناهای موجود در مکان های مختلف دارای کیفیت متفاوتی هستند که در رنگ پودر حنا و میزان رنگ دهی آن تاثیر می گذارند.انواع حنا بی رنگ با نام های تجاری گوناگون ودر بسته بندی های مختلف متناسب با سلیقه ی هر فرد در بازار موجود است.اما بهترین حنا بی رنگ، حنایی است که برای تهیه ی آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده باشد و کاملا گیاهی باشدوهمچنین هیچگونه تغییری در رنگ موی قبلی ایجاد نکند .این محصول رامی توان حتی روی موهای رنگ شده هم استفاده کرد.

 

بیشتر بخوانید: حنا بی رنگ ۱۰۰%

 

حنا بی رنگ ارزان قیمت

حنا بی رنگ ارزان قیمت قیمت حنا بی رنگ با توجه به کیفیت و بسته بندی و برند آن مشخص می شود.خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده و همچنین خرید عمده محصول نسبت به خرید تکی آن باعث می شود که قیمت محصول کمتر شده و خرید و فروش آن رونق بیشتری داشته باشد.حنا بی رنگ در عمده فروشی ها به صورت بسته بندی ویا فله ای به فروش می رسد که نوع فله ای به دلیل حذف هزینه ی بسته بندی با قیمت ارزان تری عرضه می شود. دلیل اختلاف قیمت بعضی از برندها این است که آن ها بدون استفاده از حرارت و به روش آسیاب دستی محصولات خود را تولید می کنند که این امر باعث حفظ خاصیت بیشتر حنا شده و موجب می شود که تاثیر بیشتری نسبت به محصولات مشابه خود داشته باشد.همچنین انواع حنا وارداتی از کشورهای مختلف در بازار موجود است که دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند.