کاشی در اصفهان اولین نمونه کاشی های تولید شده در جهان است

سنگ مرمر که اغلب به عنوان یکی از گران‌ترین مصالح کاشی در اصفهان و سنگ طبیعی در نظر گرفته می‌شود، انتخابی ظریف و جسورانه برای خانه های شما است، زیرا سطحی از ظرافت و زیبایی را به نمایش می‌گذارد که به سختی می‌توان آن را با مواد دیگر تکرار کرد.

کاشی در اصفهان که با خطوط معدنی طبیعی رگه‌های عمیقی دارد، تحت گرما و فشار بسیار زیاد ایجاد می‌شود – و می‌تواند گرما و فشارهای زندگی روزمره را به خوبی تحمل کند.

شاید هیچ نوع کاشی دیگری نتواند فضا را به اندازه کاشی مرمر به طور چشمگیری ارتقا دهد. این سنگ طبیعی عمق و کنتراست فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند و رنگ‌آمیزی خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارد و به طور طبیعی در رنگ‌های مختلف از سبز، خاکستری، بژ، سفید، سیاه و بسیاری دیگر موجود است.

هنگام انتخاب کاشی‌ها یا دال‌های مرمر، حتماً مواد را از نظر مناطق ناهموار بررسی کنید، زیرا ممکن است به دلیل ماهیت متخلخل آن، برای محافظت در برابر لکه‌ها به آب‌بندی اضافی نیاز داشته باشد.

پیاده روی منتهی به درب ورودی شما باید نمایانگر یک تشک خوشامدگویی طولانی باشد که به مهمانانی که در حال بازدید از خانه شما هستند خوشامد می گوید.

گرانیت با لکه ها و لکه های رنگی که به طور طبیعی ظاهر می شود، یکی دیگر از کاشی های سنگی طبیعی است که هم در میزها و هم در کفپوش ها استفاده می شود. گرانیت به طور قابل توجهی سخت تر از سنگ مرمر است و بنابراین کمتر در معرض تراشه و ترک است.

گرانیت از آنجایی که نسبتاً ضد آب است، برای مناطق مرطوب یا کانترها نیز انتخابی فوق العاده است، زیرا رطوبت یا لکه را جذب نمی کند. گرانیت که معمولاً در اسلب‌های بزرگ‌تر یافت می‌شود، ماده‌ای برای قیچی پنی یا افرادی نیست که از هزینه‌ها استفاده کنند.

بسیاری از تولیدکنندگان سنگ طبیعی و کاشی و سرامیک شروع به ساخت کاشی های بزرگتر کرده اند. این کاشی‌های غول‌پیکر اغلب در برابر گرما مقاوم هستند و ممکن است به عنوان جایگزینی برای کانترهای گران‌تر از سنگ طبیعی استفاده شوند.

اگر می‌خواهید با کسری از هزینه‌های گرانیتی یا مرمری، ظاهری داشته باشید، این گزینه ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد!

گفته می‌شود که اولین برداشت‌ها تاثیرات ماندگاری می‌گذارد، و زمانی که اولین نمای شما از ورودی ورودی، گرانیت خیره‌کننده باشد، آن منظره با شما می‌ماند!