فروش مستقیم حنا باکیفیت بسته بندی

حنا باکیفیت به صورت بسته بندی شده و یا به صورت فله ای در بازار به فروش می رسد، پودر حنا در واقع حاصل برگ پودر شده گیاه حنا است که از آن برای رنگ مو و طراحی بر روی بدن استفاده می شود، توزیع کننده حنا این محصول را از تولید کننده آن به صورت عمده خریداری می کند و فروش حنا را به صورت مستقیم به کل کشور به صورت عمده انجام می دهد.

فروش مستقیم حنا باکیفیت بسته بندی

راه های شناخت حنا باکیفیت بسته بندی

راه های شناخت حنا باکیفیت بسته بندی همان طور که اشاره شد این محصول به صورت پودر شده و معمولا به صورت بسته بندی به فروش می رسد حال در صورتی که شما قصد خرید این محصول را دارید و قصد دارید حنا با کیفیت خریداری کنید لازم است تا راه های شناخت این محصول را بدانید به همین دلیل ما در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • از تازه بودن آن اطمینان حاصل کنید: با مشاهده تاریخ تولید آن می توانید تازه بودن این محصول را متوجه شوید حنا تا دو ماه بعد از تولید بهترین کیفیت را دارد در صورتی که در جای خنک نگهداری شود کیفیت آن ماندگار تر خواهد بود به طوری که با نگهداری آن در فریزر تا چندین سال قابل استفاده می باشد.
  • رنگ حنا: حنا بر اساس نوع خود دارای رنگ های مختلفی است اما به طور کلی رنگ آن قهوه ای مایل به قرمز می باشد، حنای ایرانی و آفریقایی معمولا قرمز رنگ هستند که در نوع ایرانی میزان قرمز بیشتر است و حنا هندی بیشتر متمایل به قهوه ای می باشد.
  • دانه بندی حنا: در صورتی که حنا با کیفیت باشد با چند بار الک کردن کاملا یکنواخت می شود این در حالی است که برخی نمونه ها نیازمند الک کردن در دفعات بسیار زیادی می باشند.

در ایران شهر های مختلفی این محصول را تولید می کند که گفته می شود حنای کرمان که با نامنرما شیر نیز شناخته می شوذ با کیفیت ترین حنا موجود در ایران می باشد، پس از حنای کرمان، حنای یزد نیز معروف است و این حنا هم طرفداران خود را دارد.

توزیع کننده عمده حنا باکیفیت بسته بندی

توزیع کننده عمده حنا باکیفیت بسته بندی از گذشته تاکنون حنا را در بسته بندی های پارچه ای سفید به فروش می رساندند اما امروزه بسته بندی های جدید و بهتری برای این محصول در نظر گرفت شده است توزیع کننده این محصول حنا با کیفیت را در بسته بندی هایی با وزن های مختلف از بسته های کوچک حدود 400 گرمی تا بسته های 25 کیلوگرمی به صورت عمده به فروش می رساند.

از آنجایی که توزیع کنندگان این محصول را مستقیما و بدون واسطه از تولید کنندگان آن خریداری می کنند قیمت فروش آن را بسیار مناسب تر از بازار ارائه می کنند که به این ترتیب هم به نفع خریداران است و هم به نفع فروشنده، یکی از مراکز توزیع عمده این محصول همین مجموعه است.

فروش در این مجموعه به صورت اینترنتی و غیر حضوری و با استفاده از راههای ارتباطی موجود در سایت انجام می گیرد، با تماس با کارشناس ما می توانید سفارش خرید خود را ثبت کنید و در اولین فرصت آن را تحویل بگیرید.