مراکز صادرات حنا ۱۰۰٪ خالص بسته بندی شده

حنا ۱۰۰٪ خالص با بسته بندی در اوزان مختلف با قیمت عمده و مستقیم از طریق مراکز صادرات روانه بازارهای خارجی می شود. عرضه این نوع از محصولات گیاهی با قیمت عمده مطالبات بسیار خوبی را به همراه داشته و آمار فروش بسیار خوبی را در بازار رقم زده است. ما حنای خالص را به شما در وزن و حجم متفاوت و با برند معتبر و قیمت عمده به صورت بسته بندی شده عرضه می داریم.

مراکز صادرات حنا ۱۰۰٪ خالص بسته بندی شده

آشنایی با مشخصات ظاهری حنا ۱۰۰٪ خالص

آشنایی با مشخصات ظاهری حنا ۱۰۰٪ خالص حنا یک محصول کاملا گیاهی می باشد و کاسبرگ های آن به رنگ سبز می باشد. به لحاظ قدی حداقل از سیصد سانتی متر الی پانصد سانتی متر تعریف شده است. برگ های آن فاقد پرز می باشد. برگ های این نوع گیاه دارای کشیدگی می باشد و اگر بخواهیم پهنای برگ این درخت را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت در حد یک دوم بند انگشت می باشد.

این نوع گیاه دارای گل هایی به رنگ سفید و شاید می بایست گفت بی رنگ می باشد. برگ این گیاه را با استفاده از دستگاه های آسیاب پودر می کنند و به صورت های در اختیار مشتریان قرار می گیرد. کشت این گیاه بیشتر به سمت جنوب ایران گرایش دارد. میزان قطور بودن برگ این گیاه و درجات تیره و یا روشنی برگ های آن بستگی به زمان برداشت آن دارد.

از قدیم الایام از این گیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها و امراض استفاده می کردند و امروزه نیز با استفاده از روش های متعدد این محصول پر خواص مورد استعمال واقع می گردد. حنا صد در صد فاقد مواد زائد می باشد و کاملا یکدست می باشد. با کیفیت بسیار خوب و مرغوبی روانه بازار می شود. این محصول از پر خواص ترین و مفید ترین محصولات گیاهی به شمار می آید.

سفارش دهنده عمده حنا ۱۰۰٪ خالص بسته بندی شده

سفارش دهنده عمده  حنا ۱۰۰٪ خالص بسته بندی شده حنا ۱۰۰٪ خالص بسته بندی شده با کیفیت بسیار مرغوب در اشکال کلی و با حذف واسطه ها به فروش می رسد. سفارش دهنده حنا بر حسب تناژ مورد نظر می تواند اقدام به ثبت سفارش نماید. صادرات حنا همواره با درجات کیفی بسیار مرغوبی همراه بوده و در بسته بندی های متفاوت به بازار عرضه می شود. حنا با کیفیت درجه یک و قیمت عمده قابلیت عرضه به شما مشتریان گرامی را دارد.

این محصول گیاهی دارای خواص بیشماری بوده و در رفع انواع بیماری تاثیر گذار است. ما این محصول را با مرغوبیت صد در صد و در وزن متفاوت و بسته بندی های گوناگون و با کیفیت بسیار خوب به شما عرضه می کنیم. شما مشتریان ارجمند می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نمایید.