عرضه مستقیم حنا بی رنگ 100% اصل

حنا بی رنگ 100% اصل در بسته بندی های مخلف و همین طور کیسه ای به صورت مستقیم عرضه می گردد، حنای تازه از کیفیت بالایی برخوردار بوده به همین دلیل، این داروی گیاهی علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای خارجی را به خود اختصاص داده است، همچنین پودر حنا در بسته بندی های 100 گرمی تا 500 گرمی موجود بوده و به صورت فله نیز قابل عرضه می باشد.

عرضه مستقیم حنا بی رنگ 100% اصل

آیا حنا پوست را کلفت می کند؟

آیا حنا پوست را کلفت می کند؟ یکی از گیاهانی که در گذشته از آن به عنوان دارو استفاده می شد و در حال حاضر نیز با توجه به پیشرفت هایی که در صنایع داروسازی انجام شده است باز هم مورد استفاده قرار می گیرد حنا می باشد که خواص زیادی دارد، در قدیم از حنا برای رنگ کردن ناخن و مو استفاده می‌شد و حتی برای زیبایی و طراحی بر روی بدن، قسمت هایی از بدن خود را با آن رنگ می کردند.

آیا میدانید خواص علمی حنا چیست و چرا در طب سنتی به آن تاکید فراوانی شده است؟ امروزه استفاده از شامپو و صابون های شیمیایی سبب شده تا موی بسیاری از افراد دچار شوره سر شود یا اینکه پوست افراد دچار خشکی شود، حنا به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد برای تقویت مو و پوست استفاده می شود، همچنین می تواند برای افرادی که از ریزش مو و شوره سر رنج می‌برند بسیار مفید باشد.

حنا فقط برای درمان بیماریهای پوستی به کار برده نمی شود ،این داروی گیاهی علاوه بر این که می تواند پوست را نرم و لطیف نماید برای درمان بسیاری از بیماری ها نیز به کار برد دارد، مثلاً اینکه حنا خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی دارد و همچنین می‌تواند التهابات بدن را به راحتی از بین ببرد.

بررسی بازار داخلی حنا بی رنگ 100% اصل

بررسی بازار داخلی حنا بی رنگ 100% اصل آیا حنای بی رنگ همان خواص حنای، رنگ، قرمز را دارد؟ همانطور که می دانید حنای بی رنگ از گیاه دیگری که شباهت زیادی به حنای رنگی دارد گرفته شده است، تنها تفاوت آنها در رنگ آنهاست،به طوری که تمامی خواص حنای رنگی را دارا می باشد، سرشار از ویتامین ها بوده و انواع مختلف اسیدها را شامل می شود ،به طوری که تمامی آنها برای بدن مفید می باشد، حنای بی رنگ را با ترکیبات دیگری مانند روغن زیتون مخلوط می کنند و به عنوان ماسک صورت استفاده می کنند.

یکی از بیماریهایی که امروزه بسیاری از افراد با آن روبرو هستند، درد مفاصل می باشد، این درد سبب شده تا بسیاری، برای درمان آن از داروهایی شیمیایی استفاده کنند، در حالی که با یک درمان ساده از طریق حنا می توان، این درد را برطرف نمود،یاد آوری می کنیم که برای استفاده دارویی از این گیاه حتما به اصل بودن آن دقت کنند، زیرا نوع تقلبی آن نیز موجود می باشد، انواع حنا با بسته بندی های مختلف در این مرکز موجود می باشد که به صورت های مختلف عرضه می‌شود، از جمله حنا کیسه ای که برای بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.