فروشندگان عمده حنا سنتی در تهران

حنا یکی از گیاهانی است که به صورت سنتی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً حنا را برای مجلس حنابندان که قبل از عروسی برگزار می شود به صورت عمده استفاده می کنند .حنا ماده‌ای است که رنگ آن قرمز و نارنجی رنگ است و از برگ گیاه،پودر حنا تهیه می شود .در ایران بیشتر در استان های جنوبی همانند هرمزگان ،سیستان و بلوچستان و یزد تولید می شود .حنا عمده از طریق کارخانه ها به بازار وارد می شود.

فروشندگان عمده حنا سنتی در تهران

رفع تیرگی های بدن با حنا

رفع تیرگی های بدن با حنا

حنا از جمله محصولاتی است که از زمان های قدیم در ایران وجود دارد.حنا دارای خواص بسیاری است. رنگ و کیفیت قیمت حنا با توجه به نوع آن با هم متفاوت است. حنا را به راحتی می‌توانید در هر نقطه از ایران که هستید از طریق عطاری ها تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

حنا باعث پاکسازی پوست و مو می شود ،باعث افزایش رشد مو و ترمیم موهای آسیب دیده می شود ،رطوبت رسانی به مو را نیز بر عهده می گیرد . اگر سر شما دارای شوره باشد ،درمان شوره سر را بر عهده می گیرد .ریزش مو را متوقف می‌کند و آن را کاهش می‌دهد .بافت طبیعی مو را افزایش می دهد.

حنا دارای خاصیت ضد قارچ و ضد باکتریایی است که باعث پاک شدن پوست می شود. برای تهیه حنا کافیست که مقداری از آن را با آب مخلوط کنید و به صورت نرم درآورید. سپس آن را بر پوست و موی خود بگذارید. اگر می خواهید پوست و موی شما رنگ قرمز و نارنجی نگیرد، کافیست مقداری آب لیمو به آن اضافه کنید.

حنا باعث می‌شود تا تیرگی های بدن گرفته شود. اگر حنا را به صورت مداوم استفاده کنید ،تیرگی های بدن کاملا برطرف میشود و پوست سفید می شود. حنا ممتاز از جمله حناهای با کیفیت است که در ایران تهیه می شود .این حنا ها برای تمام سنین قابل استفاده است.


آشنایی با عرضه کنندگان حنا عمده

آشنایی با عرضه کنندگان حنا عمده

معمولاً حنا سنتی را افراد سالخورده مورد استفاده قرار می دهند. خانم ها می خواهند که به وسیله حنا موهای خود را رنگ کنند .در قدیم استفاده از این گونه ها بیشتر بوده است .

اما امروزه از حنا بیشتر به دلیل استفاده کردن از آن بر روی پوست انجام می‌گیرد و جوان‌ترها از حنای رنگی به عنوان تاتو موقت استفاده می کنند . عرضه کنندگان حنا آنها را به کشورهای دیگری همانند کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی صادر می کند .زیرا در کشورهای عربی حنا خواهان بسیار زیادی دارد. کشور هند از جمله کشورهایی است که هم به تولید زیاد حنا می‌پردازد و هم حنا را به صورت عمده وارد می کند.