فروش عمده حنا هندی اصل

یکی از محبوب ترین گیاهان در کشورهای خاورمیانه و شرق آسیا حنا هندی اصل است که عمدتا برای تقویت مو استفاده می شود. اما این افراد ممکن است از میزان موثر بودن این گیاه در سلامت پوست و درمان بیماری آگاهی نداشته باشند. یکی از انواع حنا که برای طراحی دست ، پا و ناخن استفاده می شود، حنا هند است. هندوها همچنین از این حنا برای تقویت موهای خود استفاده می کنند.

فروش عمده حنا هندی اصل

بروزترین نوع از حنا هندی اصل

بروزترین نوع از حنا هندی اصل این حنا در ابتدا موهای خاکستری را تیره می کند و حنا به دلیل پروتئین زیاد باعث رشد و تحریک مو می شود. افرادی که از این حنا استفاده می کنند موهای سرزنده، ضخیم و سالم تری دارند. حنا فولیکول های مو را تقویت کرده و پیازها را سالم نگه می دارد. حنا از ریزش مو جلوگیری می کند حنا از شوره سر نیز جلوگیری می کند. حنا سیاه موها را براق و زیبا می کند و از سفیدی زودرس موها جلوگیری می کند.

از آنجا که این نوع حنا قدرت رنگ آمیزی زیادی دارد ، برای خال کوبی های موقتی که حدود ۳ هفته روی پوست می مانند نیز استفاده می شود. استفاده از حنا هند برای خال کوبی موقت بسیار موثر، راحت و آسان است. بسیاری از افراد خال کوبی می کنند اما پس از مدتی از این الگو خسته شده و به فکر از بین بردن آن با لیزر و روش های دیگر هستند. خال کوبی های برجسته ای که روزی دردسر و هزینه زیادی می برد. از آنجا که این نوع حنا قدرت رنگ آمیزی زیادی دارد، برای خال کوبی های موقتی که حدود ۳ هفته روی پوست می مانند نیز استفاده می شود.

 

بیشتر بخوانید: حنای کیسه ای

مراکز خرید حنا هندی

مراکز خرید حنا هندی خرید حنا هندی به صورت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقدام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

با توجه به تنوع بالا و تولید انبوه کالا و کیفیت درجه یک حنا شاهد تمایل مشتریان از کشور های همسایه ایران به خرید این محصول هستیم و از همین جهت صادرات این کالا در حد بالایی انجام می شود. با توجه به تغییراتی که در قیمت خرید و فروش مواد اولیه حنا هندی به وجود آمده است، قیمت خرید و فروش این کالا نیز با افزایش قابل توجهی نسبت به سال های اخیر داشته است. قیمت خرید و فروش حنا اصل در نمایندگی های اینترنتی به تمام نقاط کشور ثابت بوده و خرید کلی و جزئی آن با قیمت های درب کارخانه ای انجام پذیر می باشد.

 

بیشتر بخوانید: حنا صادراتی کیسه ای