قیمت انواع پودر حنای سیاه

این روز ها با توجه به صنعتی شدن زندگی انسان ها ، مردم تلاش می کنند برای افزایش سلامتی و طول عمر خود ،مواد طبیعی و ارگانیک را جایگزین محصولات و مواد شیمیایی کنند. پودر حنای سیاه از این دسته محصولات است.حنا بسیار برای سلامتی پوست و مو و ناخن مفید است.

قیمت حنای سیاه با توجه به کیفیت و چگونگی و محل تولید آن تعیین می شود . استان یزد عظیم ترین ناحیه تولید پودر حنای سیاه در کشور است. می توان با مراجعه به عطاری ها و همچنین بسیاری از فروشگاه های معتبر و سایت های فروش از قیمت این پودر گیاهی پر خاصیت مطلع شد و همچنین خریداری نمود.

قیمت وسمه طبیعی در بازار بسیار متفاوت است، چرا که این گیاه بیشتر از خارج وارد بازارهای ما می‌گردد. وسمه یک نوع گیاه است که هم خاصیت آرایشی و هم خاصیت درمانی دارد.

 

بیشتر بخوانید: حنا سیاه یزد

قیمت انواع پودر حنای سیاه

خصوصیات پودر حنای سیاه

خصوصیات پودر حنای سیاه حنا از برگ درخت حنا بدست می آید .به این صورت که برگ درخت حنا را خشک میکنند سپس آن را به پودر تبدیل می کنند.

حنا رنگ های تفاوتی دارد که پر طرفدارترین آن حنای مشکی است.پودر حنای سیاه که دیگر نام آن حنای مشکی است ،یکی از پر طرفدار ترین رنگ های طبیعی مو برای خانم ها و همچنین آقایان است.

حنای سیاه به دلیل گیاهی و طبیعی بودن نه تنها آسیب های رنگ های شیمیایی را ندارد بلکه فواید متعددی برای پوست و مو دارد.ناگفته نماند که از نظر رنگ و زیبایی هم هم رده با رنگ های شیمیایی است و حتی به دلیل براق و محکم کردن موها ، می توان برتری آن را نیز تایید نمود.

فاکتور های زیادی برای تشخیص با کیفیت بودن پودر حنا سیاه وجود دارد. در این مقاله به چند نکته ی مهم آن ها اشاره می کنیم.

تازه بودن پودر حنا سیاه: تازگی و نو بودن پودر حنا از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است در نتیجه از خریدن پودر حناهای کهنه و تولید قدیم خودداری کنید.

رنگ حنا:رنگ حنا نیز از دیگر نکات مهم است که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد .

 

بیشتر بخوانید: حنا هندی مرغوب

تولید معتبر پودر حنای سیاه

تولید معتبر پودر حنای سیاه هند معروف ترین و بزرگترین تولید کننده انواع حنا در دنیاست.کیفیت بالا و تولید انبوه این محصول در هند باعث شهرت جهانی آن شده است.در نتیجه اگر به دنبال تهیه ی پودر حنای سیاه باکیفیت هستید می توانید هندی بودن آن را در دستور کار خود قرار دهید.

در داخل کشور ایران ، استان یزد بزرگترین تولید کننده پودر حنای سیاه در ایران است که به تمام نواحی ایران این ماده ی پرخاصیت را صادر می کند.

تولید معتبر پودر حنای سیاه مدیون تلاش کشاورزان زحمتکش و متخصصان و مهندسان در زمینه صنعت است.

با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توان پودر حنای سیاه معتبر را خریداری کرد و از فواید بسیار آن بهره مند شد.

 

بیشتر بخوانید: حنا ساده